|
Prezentacja: National Parks of the USA.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3081 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Lekcja ta jest kontynuacją lekcji multimedialnej języka angielskiego, której celem było wyszukiwanie konkretnych informacji na temat parków narodowych w sieci Internet i wykorzystaniu ich do wykonania ćwiczeń.
Tematyką zajęć były parki narodowe Stanów Zjednoczonych:
Death Valley Grand Canyon Joshua Tree Mammoth Cave Rocky Mountains Yosemite Petrified Forest
Cele lekcji:
1. Kształtowanie umiejętności:
* szybkiego wyszukiwania informacji w sieci Internet z wykorzystaniem przeglądarek internetowych różnego typu, * właściwego formułowania zapytań i fraz do szczegółowych wyszukiwań, * zapisywania pojedynczych informacji w odpowiednim folderze, całych stron do przeglądania w trybie offline oraz zdjęć, map i innej grafiki.
2. Rozwijanie umiejętności:
* opracowywania scenariusza prezentacji, * właściwego planowania pracy zespołowej i współodpowiedzialności członków grupy za wykonanie zadania, * konstruowania slajdów, * wstawiania pole tekstowego, grafiki i dźwięku, * tworzenia przycisków nawigacyjnych, * ustawiania parametrów animacji, * ustalania kolejności odtwarzania obiektów animowanych, * wyświetlania pokazu.
Etapy lekcji:
1. Nauczyciel dobiera po dwie dwuosobowe grupy uczniów do pracy nad materiałami jednego wybranego parku. 2. Uczniowie opracowują scenariusz prezentacji w oparciu o informacje wyszukane w sieci i ćwiczenia wykonane na lekcji języka angielskiego. 3. Uczniowie rozdzielają zadania na poszczególnych członków grupy, wybierając spośród siebie koordynatora. 4. Każdy uczeń wykonuje przydzielone mu zadanie. 5. Koordynator łączy prace uczniów w całość prezentacji, sprawdza poprawność jej działania. 6. Jeden z członków zespołu demonstruje prezentację pozostałym grupom. 7. Wspólnie z nauczycielem uczniowie oceniają prezentację i wybierają najładniejszą.
Na wykonanie prezentacji przeznaczone są dwie godz. lekcyjne.
Opracowała: Danuta Foryś |
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp do serwisu edukacyjnego.
www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - największy w Polsce katalog szkół - ponad 1 mln użytkowników miesięcznie
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|